2010-12-22

julkänslan är på väg

Vilken konstig känsla.
Nu är allt fixat.
Nu ska jag åka hem.
Över jul.
Nu är det jul!!
Det firade jag med våfflor. Var ju tvungen att tömma kylen och det fanns deg kvar sedan söndags så jag hade inget alternativ. Tuff liv man har.

Det beror nog på att jag precis varit i Finland att jag inte riktigt fattar att det är jul än. Dessutom har jag haft så mycket skolgrajer de senaste dagarna att jag har hunnit varken ladda eller tänka efter hemresan än. Senast idag har jag haft fullt upp med att fixa och trixa runt omkring i Kalmar. Men nu tror jag allt är packat och klar och nu börjar det också pirra i magen. Jag ska hem, och jag ska hem för att fira jul!

Om drygt fem timmar kommer taxin och hämtar mig. Här ska det inte sovas ut naj. Åker tidigt på morgonen men det är najs eftersom då kommer jag tidigt till Finland med. Så det är nog dags att blunda och säga god natt. Imorgon börjar jul på riktigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar