2010-12-27

måndag..... eller?

Måndag och första vanliga dagen för många. Samtidigt som vissa återgår till arbetslivet och tjänar pengar gör väldigt många av med massa pengar på mellandagsresa. Jag tillhör ingen av dessa grupper. Just nu spelar veckodagarna ingen roll för mig. Jag är ledig, och jag är lika ledig oavsett om det är tisdag eller måndag. Eller söndag. Okej, lite påverkar det mitt liv också. Affärerna har ju annorlunda öppettider och mina vänner är faktiskt inte lika nolife som jag så genom dom påverkar det mig med.

Men träningsmässigt kommer den här veckan få en riktig kick ass-start. Jag har redan varit och sprungit några intervaller. Men sen kom jag på att jag ville träffa Katri i kväll, och det enda sättet att träffa Katri är att gå på hennes lags träning. Så jag kommer att köra dubbelpass idag, både löpning som redan är gjort och sen två timmars fys+innebandyträning! Det är bra att många av mina vänner fortfarande är aktiva innebandyspelare, vill man umgås med dom så tränar man. Av den anledningen tränade jag ju hela sommaren med Endre. Oh ser framemot att basta ikväll efter förhoppningsvis hårda träningen. Kommer vara mumma för töissen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar