2010-12-30

2010-12-30

Och så är den här torsdagen nästan slut.
Dagens saldo: 1 st genomförda fotolektioner, 1 st besök hos farmor, 1 st besök hos släktingar som jag inte vet hur jag är släkt med, 1 st körningar som chaufför till mormor och morfar, 1 st lagad laxpasta, 1 sats chokladcookies både bakad och uppäten, 1 glas te, 0 st klara nyårsplaner.

Bra jobbat med tanke på att jag precis lagt massa pengar på en kamera, jag sällan besöker dessa släktingar och inte dricker te. Måste också påpeka att jag åt inte upp alla cookies själv. Familjen hjälpte till, precis som dom nära och kära brukar att göra. Och några kakor finns det kvar. Det tänkte jag åtgärda efter bastun.

Det som är mindre bra är att jag fortfarande saknar planer för nyår. Det får bli en spontankväll helt enkelt. Ojjjj vad läskigt och galet. Spontant brukar bli bra men ibland är det ändå skönt att ha planer.. Men vi ska höras imorgon bitti och styra upp vårt festliv, jag och mina kompisar. Ska inte stressa, saker och ting är sällan värda att stressa över. Jag bastar i stället, precis som miljoner andra finnar gör. Smart folk vi är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar