2010-05-24

aluniuminauminumiuminaa

Hihiih har idag lärt mig att jag inte kan säga ordet aluminium. Fråga bara Janneke och Emma. De garvade ihjäl sig när jag försökte. Detta ord skulle varit med i mitt prat som jag spelade in i skolan idag. Alunimium. Alinumium. Aluniumi. Aluminimium. Alunimium. Oerhört svårt. Det var precis som när jag var liten: jag kunde inte säga ordet kapteeni. (alltså kapten på svenska, om någon nu inte listade ut det) Sa alltid katpeeni. Det gick bara inte. Kapten? Naj, katpen.

Träning snart igen. Nu är det inte mycket annat än träning och skola på veckorna. Puuuh.. Men om två veckor är det sommar. (Då blir det träning och jobb i stället, hahaa.)

Förresten så såg jag Greys Anatomys Season finale igår. Och höll på att dö! Jag som trodde att jag hade sett det värsta och bästa av Greys.. Hela näst sista avsnittet höll jag på bajsa på mig, typ. Sjukt spännande! Janneke sa att jag var töntig när jag berättade om Greys till henne. Pah, hon är tönt. Såg Gossips girls season final också och nu känns det tomt. Snart är One Tree Hill också över. Vad händer i livet sen?

Vilket adhdinlägg. Hujhaj, skitsamma. Nu ska jag till träningen. Hoppas jag är stark och orkar mycket idag. Det hade varit kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar