2010-05-14

tandkoll

Var hos tandläkaren imorse. Hon konstaterade att jag kommer att få många visdomständer, och det kan göra väldigt ont, men att det inte var någon fara. Det gäller bara att bita ihop. Tack för det, varsågod 300 spänn och hejhej. I och för sig var priset positiv överraskning, trodde det skulle vara dyrare.

Fick dessutom massor av engångstandborstar med mig hem så att jag kan borsta mina tänder efter jag käkat lunch på stan eller fikat. Tydligen borde jag göra det varje gång efter jag ätit någonting. Jobbigt värre.. Men hade jag varit singel hade jag varit väldig glad över det jag fick. Den lilla tandborsten (MED tandkräm) är perfekt att ta med sig i sin handväska när man ska ut. Nästa morgon behöver man inte känna sig ofräsch när man vaknar hos en bortamatch, utan man kan faktiskt borsta tänderna och bli lite mer människa. Jag gav redan systern än. Vi få se om hon behöver den på söndag morgonen...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar