2010-05-08

lördag

Har nu i ett par timmar översatt från finska till svenska. Kuvatuotteet? Bildprodukter. Julisteet? Affischer. Ostoskori? Varukorgen. Ei saa peittää? Får ej övertäckas. Hauskaa? Njaa, sådär men det är jobb som måste göras. Och helt okej är det faktiskt, bara lite strul med tekniken.

Nu har jag en liten paus. Dock vägrar TVn att samarbeta med mig och visar mig ingenting roligt. När jag tidigare slog på TVn var det världens absolut sämsta TV program, Robot Wars som gick. Den är dålig. Jag vill träffa någon som tittar på det, annars tror jag inte på att den har en enda åskådare. Den, Dr. Phil, Gordon Ramsay och sen den där svenska arga kocken som låtsas vara Gordon Ramsay skulle kunna flytta ihop och sluta göra TV och satsa på något annat i stället. Typ på att vara tysta och sluta störa folk. Jag lovar att den dagen jag ska vara med på TV så ska jag inte vara dryg som han Gordon Ramsay. Jag pallar inte att han gör karriär med att vara taskig och dryg. Det ska man inte göra! Och man ska inte låtsas som att det är coolt att vara taskig och dryg.

Jag får väl streama något i stället. Kanske lite One Tree Hill.. Mmmm..


Alla klagar på vädret så jag skiter i att kommentera det idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar