2010-05-09

ups utan byxor

Var en sväng på gymmet tidigare och övade på lite balans.. (Hur tråkigt har man när man drar till gymmet för att leka med balansplattan??) Glömde byxorna.. Så kändes i alla fall, körde nämligen för första gången i mina sjukt snygga tights.


Naket kändes det som sagt.
Annars vet jag inte varför jag är så loj idag, jag är varken bakfull/sjuk/trött. Tog det lugnt igår, jag, Janneke och Anna var och käkade sushi och sedan hade vi en tjejkväll med en hemsk film, Soraya M. Känner ni för att bli arga, ledsna, frustrerade, allt på en och samma gång, så ska ni se den filmen. Ingen alkohol var inblandad igår men ändå känns det som att hjärnan tror att man är bakis. För att jag är väldig loj.. Fast jag skyller på guden som bestämt att det ska fortsätta regna och vara grått och deppigt väder. Hon vill tydligen inte att folk ska ta vara på denna söndag.
Så då gör jag inte det heller. Skööönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar