2010-05-29

min morgon

Bra jag, nu är restuppgiften till radiokursen klar! äntligen!
Dessutom har jag redan hunnit att vara ute och jogga en sväng vilket var det första jag gjorde idag. Efter joggingturen bakade jag scones och åt mig riktig mätt. Tråkigt bara att äta lördagsfrukost själv.. Jag älskar frukoststunder på helgerna då man har tid att sitta och snacka och spela kort och hänga. Men min sjöman är på Gotland så jag fick inget sällskap, förutom tidningen då.

Sen gjorde jag den där restuppgiften som jag fick eftersom jag missade en fredag typ tre veckor sen.. Jag är tidigt ute med inlämningen, hehee. Skönt att ha de gjort i alla fall. Det har varit så molnigt så jag kände att jag var tvungen att göra något klokt så av alla möjliga sysselsättningar valde jag restuppgiften. Brabra.

Nu ska jag på systemet, jag måste ju investera på min framtid och köpa lite vin till kvällens fest. Tsimbambuli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar