2010-05-31

en trött måndag

skolaskola snarksnark. Eller själva skolan är ju ganska roligt, radiokursen är den bästa kursen jag läst hittils, men sen har jag och Emma den där DVD:n att fixa och på den är det stor SNARKORCAMALLORCA-stämpel på. (Nu snor jag alla Jannekes uttryck igen men jag har ju ingen fantasi själv..) Hoppashoppas vi blir klara med den idag. Oj snälla låt oss bli färdiga så att vi kan bara lämna in den och fortsätta våra liv.

Jag känner mig väldig trött idag, har inte riktigt återhämtat mig från helgen än. Men det blir väl bättre under dagen och dessutom har jag träning ikväll så jag hinner piggna till lagom till att jag ska gå lägga mig igen, hehee. Det känns väldigt konstigt att det är den sista veckan i skolan och i Kalmar. Sen är det sommar, pensionsmyndigheten och Gotland som gäller. Wow.

granis är bäst btw:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar