2010-05-20

svettigt? värre

Jag som trodde att passen på Malkars inte skulle bli så jobbiga. Trodde att vi skulle köra lite jympa, ha de trevligt och så skulle man kanske svettas lite också. Nästan sådär "nu läser vi dikter från diktpåsen".
Så fel <- jag hade!
Boxningen i måndags var sjukt jobbig och rolig.
Och idag.. Jag har nog aldrig varit så svettig som jag var idag! Okej, jag har nog varit det, men shit vilken träning. Först var det en halvtimme Easy line. Sen kom det riktig jobbiga, en halv timme Indoor. Jag har aldrig riktigt gått på sådana här pass, och jag vet inte om det är såhär jobbiga i verkligheten eller om de ger oss extrahårda pass. Skönt var det i alla fall, efteråt alltså. Mindre skönt när man körde. Men det känns så gott att ta ut sig. Nu är man trött.

Det blir mycket innebandy och träning på bloggen just nu. För mig känns det väldigt bra. Idag när vi trampade för våra liv sjöng Scooter "good to be back, good to be back" Och så kändes det faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar