2010-05-28

lurre kväll

Har precis sett en film, Confessions of a shopaholic. Jag är nog inte förvånad över att den inte fått några Oscars men det var ett trevligt sällskap såhär på en fredagskväll. Jag, filmen och marabou.. lite mer mmm i livet.

Jag vet, det låter som att jag är astråkig. Var ju hemma förra lördagen med! Men i veckan har det varit ganska mkt hit och dit, skola, träningar, uteservering osv. Så det var rätt så skönt att ta det lugnt ikväll. Imorgon blir det ju allt annat än lugnt, vi ska ha lagfest här i Tegelviken. Oj jag är så laddad..! Ska bli så kul! Första lagfesten med CL. Passa dig Kalmar, imorgon kommer vi att göra dig osäker..

Nu regnar det ute och jag tar det som ett positivt tecken. Regnar det inatt så kan det väl inte regna imorn, eller hur? Vill ju kunna sola på dagen! Vill kunna vara ute, annars måste jag städa och sortera här inne i lägenheten. Städa.. sortera.. Göra kloka saker.. Göra restuppgiften som legat på min dator i tre veckor nu... Sånt är så tråkigt.. Så det vill jag strunta i! Men som sagt, som tur regnar det nu. Imorgon kommer det inte att göra det, och jag kommer att kunna göra massa kul i stället av massa viktiga och smarta saker.

Hmm kanske lite sömn innan morgondagen? Alltså shit jag är så laddad att jag knappt kan vänta! Kommer nog inte kunna sova.. Som ett barn på julafton=jag före en lagfest. Hihihiii!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar