2010-05-25

geeky jag

Jag har börjat tillbringa konstigt mycket tid i skolan. Idag kom jag hem vid fem, började vid nio. För alla er som jobbar låter det kanske som en vanlig dag, men på jobbet har man faktiskt mer raster än i skolan + man behöver inte tänka så mycket. Okej, det beror väl på jobbet, men oftast kan man sitt jobb in och utantill och behöver inte anstränga sig på samma sätt som i skolan där hjärnan hela tiden ska ge 120%.

Idag hade jag visserligen extra roligt i skolan eftersom vi gjorde en reportage om Guitar Hero fast med Band. Alltså var alla instrumenten med. Jag vill också ha en sådan, det var så kul! Ska lägga ut lite bilder sen.

Nu måste jag skriva klart mina prat till min reportage som ska med i Eriks radioprogram. Skolarbete fortsätter...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar