2010-05-12

jag skolkar!!

Aj aj aj jag.. Lilla skolkunge.
Men jag skolkar inte för att jag är lat, utan för att jag har ont i tanden och för att jag har varit tvungen att jobba ett par timmar med översättningar. Så det är inte helt kört med mig. Jag kanske lyckas att anpassa mig till samhällets regler en dag igen.

Även mina ben skolkar idag. Rastlösa ben. Fast de har maskerat sig och klätt ut sig till askers ben.

Men efter lunchen ska jag till skolan. Sedan ska vi har redaktionsmöte i vår radioredaktion. Sen kommer syrran. Jeeee! Sedan blir det innebandy... mindre roligt. I vanlig fall skulle jag vara jätteglad över att få spela men nu är det lite taskig timing eftersom syrran kommer. Men vad ska man göra. Syrran får väl följa med och titta på. Det är ju hur roligt som helst att se mig att träna.

Nu måste jag laga mat, annars kommer jag skolka på eftermiddagen med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar