2010-05-22

lata lördagen

Idag har jag inte gjort mycket.
Vaknade till att solen sken. Åt frukost. Var på stan med Emma. Kom hem. Struntade i att städa. Lagade mat. Och så kom jag precis in efter att ha legat någon timme i solen och ätit chips och vindruvor och läst Veronika bestämmer sig för att dö.

Igår var det tvärtom. Igår gjorde jag mycket saker. Igår sände jag radio med Emelie, var på grillfest hos Erik och körde sedan all in med några skolkompisar. Och det är nog därför jag inte har gjort så mycket idag.

Jag har dessutom struntat i att festa fast det fanns flera fester att gå på idag. Men naj, jag är kanske amatör eller gammal eller båda och, men jag pallar faktiskt inte det. Inte idag efter gårdagen.

Nu funderar jag på om jag ska cykla till stan och hyra en film för ikväll. Eller om jag ska städa lite kanske.. Livet är full av svåra beslut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar