2010-05-29

dagens outfit nr 4 (och klockan är bara ett)

Det blir många ombyten idag.
Först imorse hade jag på mig träningskläder.
Sen var det myspys.
Sen såg ni ju nedan vad jag hade på mig när jag var på systemet.
Väl inne på systemet ringde Janneke och frågte i fall jag ville spela brännboll. Och de ville jag såklart.
Så nu ser jag ut såhär när jag alldeles strax ska sticka till Janneke.


Ännu är det oklart i vilka kläder dagen kommer att avslutas. Det är min stora dilemma nr 1. Har ingenting att ha på mig... Men jag tror det löser sig. Jag fattar nada när folk är sådär att "lönehelg! måste gå ut och köpa något nytt". Vadå lönehelg? Jag får ingen lön av att plugga, bara CSN och denna månad fick man pyttepyttelite pengar. Det är något som jag har missat...

Fan också nu gömde sig solen bakom molnen. Men jag kommer inte att frysa, såsom jag kommer att cykla och såsom jag kommer att springa på själva brännbollen. Måste ju vinna, hihihiii!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar