2010-05-17

-> träning

Snart ska jag till träningen. Försäsongen är igång. Jeejee.
Idag är det gym som gäller. Eller gruppträning. Det kan bli spinning med laget, självständig styrketräning eller gruppträning med herrarna. Älskar att leva i spänning och inte veta exakt hur det blir. Det beror lite på hur många vi blir jämförd med hur många cyklar det finns.

Men om det blir spinning så är det första gången i mitt liv. Jag har aldrig provat på det tidigare, det har bara aldrig blivit av och så vill jag inte gå och prova själv. Tänk vad läskigt att gå dit och vara värsta oskuld bland alla erfarna förare med spinningskor och sådant. Dessutom svettas jag som en stor karl så jag har alltid varit rädd för att det slutar med triathlon och vi alla får springa/simma därifrån.

Vem vet, kanske blir jag av med min oskuld redan ikväll. Och får samtidigt veta om spinning verkligen är så hemskt som alla säger att det är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar