2010-05-13

hon är här! och jag avslöjar en sak..

Nu är min syster här. ROLIGT! regnet är också här. INTE roligt. Så vad gör vi nu när hon äntligen är här? sitter på soffan, lyssnar på musik, hänger, gör inget klokt, surfar på nätet.. det är precis som om vi hade setts igår. (vilket vi gjorde visserligen eftersom hon kom igår. men ni fattar vad jag menar)

Det kommer att bli roliga dagar med syrran. Vi har massor av planer. Vi få se om vädret samarbetar med oss, men gör det inte det så hittar vi på nya grejer. På lördag blir det party. Oklart ännu var och när och hur men då blir det party. Är så himla sugen! Har inte varit ute på två helger.. Bara det gör mig peppad. Och så är Elina här. Hell yeah, I'm in miami bitch!

Och jag skulle ju "avslöja" en grej. Som jag tidigare skrev, hade jag innebandyträning igår kväll. Och nu kan jag avslöja att det var min sista träning i Borgholm. Det var ingen hemlighet men nu är det officiellt. Jag kommer inte fortsätta att spela i BIBK, fast jag har haft så himla roligt där. I stället blir det CL98IC i Kalmar. Nya utmaningar, roligt!! och halleluja att kunna cykla till träningen.. och träna flera gånger i veckan, jag gillargillargillar! Till exempel idag blir det säkert jätteroligt på Stensö... springa ihjäl sig på det blöta spåret, inte så skönt.. men efteråt är man kungen.

Nu myspys.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar