2010-05-30

ojjjj jag vill göra en tidsresa till framtiden och se på TV-serier

Oh jag dör. Ännu en season final-episode och ännu en hemsk slut! ääääää!!! Det finns tre serier som jag följer, Gossip girl, Grey's anatomy och One Tree Hill. Jag lyckas aldrig följa någon serie på TV eftersom jag brukar ha träningar på de bästa sändningstiderna så jag streamar i stället. Tycker faktiskt streaming är en av dom bästa uppfinningar, hur skönt som helst att själv kunna bestämma när man ska titta på det man vill. Hursomhelst, det var inte streaming som var poängen utan att förra veckan såg jag sista avsnitten av Gossip Girl och Grey's anatomy. Grey's season final var ju sjuuuuuk bra, det näst sista avsnittet var så spännande! Och Gossip girl slutade ju med en värsta cliffhanger. Men efter Greys och Gossip så var 2/3 mina terapistunder borta (tycker nämligen det är det bästa terapin som finns att följa andras liv/problem). Och nu har jag precis sett sista avsnitten av One Tree Hill och jag pallar inte! Ännu en cliffhanger slut! Hur länge ska jag behöva vänta för att se vad som hände?!?! Och nu är verkligen alla tre serier på ett uppehåll. 3/3 är borta. Vad ska jag göra nu på mina bakissöndagar?!?!

Oj sommaren kommer att vara så lång.. för lång när det gäller TV-serier!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar