2010-05-06

jag lever och ha de fint

Det var kul igår. Emelie kom förbi, vi skvallrade, lyssnade på S Club 7 och Britneys gamla låtar, spelade chatroulett och hängde. Det blev även en snabbis på sjösjukan och en snabbis på Harrys (förutom för Emelie som var tråkig och gick hem. Fick nöja mig med Asker och hans vänner. Jag har det så tufft.). Effektiv kväll eftersom det blev inte så sent heller, klockan var kanske ett eller halv två när jag gick och la mig?

Och idag har jag varit pigg trots utgång. Och hurtig, gick på förmiddagen till stan, gymmade och hämtade cykeln. Allt detta redan innan lunch. Sen har jag fixat lite skolgrejer och hängt med några gamla vänner. Det var ett tag sen vi hängde så det var väldigt mysigt. Hailey, Brooke, Alex och andra i One Tree Hill var precis lika sköna att träffa som alltid.

Snart ska jag till stan och fika. Sen ska jag ikväll spana in mina klasskompisars rumpor. Ska gå och kolla när klassens pojkar spelar fotbollsmatch i korpen serien. Spännande. Hade det varit soligt hade jag varit cheerleader. Nu får jag ta med mig en filt i stället av boombooms. Jag är ledsen killar. Vädergudarnas fel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar