2010-05-30

efter dansen kommer söndagen..

Idag blir inte många barn gjorda. (Tur det eftersom Asker är på Gotland hee hee) Seg och trött är jag. Som tur mår jag i alla fall inte illa och har ingen huvudvärk, slipper att vara bakis och kan skylla på sömnbrist i stället av alkoholen.

Festen igår var sjukt rolig. Herregud tror det aldrig har dansats så mycket i festlokalen. När man gick på toa i tvättstugan som ligger under festvåningen hörde man bara hur tusen klackar trampade sönder golvet. Oh så ljuvt.

Naj men kvällen var asnajs. I och för sig tyckte jag inte att Vallen var speciellt rolig. Jag vet inte vad som håller på hända med dig? Tycker inte att det är sååå roligt med nattklubbar längre! Håller jag på växa upp eller?? Eller så kändes Vallen lame bara för att vi hade så skitkul på förfesten.

Lägger upp några bilder från festen lite senare. Är så seg att jag orkar inte krångla med det nu. Har ju precis (okej en timme sen) kommit hem från byttans brunch och jag måste smälta maten innan jag gör något. Hhihihi förresten så fick Emelie en anka i huvudet på brunchen!! Hhihi det gjorde min dag.

Nu skulle jag vilja ha något att dricka. Alltså något inte alkoholhaltigt. Brännhults apelsinjuice kanske. Någon?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar