2010-05-19

puuuuuuuuuuuuuh

Jag var kanske tidigt i skolan, men jag var sent hemma. Halv sex gav jag upp, tog min cykel och trampade hem. Visste ju att det skulle bli lång dag idag. Ändå blir jag förvånad och en smula besviken.

Nu är i alla fall det mesta i ordning för mitt program som ska sändas imorgon. Eller sändas och sändas, det sänds ju inte på någon riktig kanal utan "bara" spelas in så att vår lärare sedan kan lyssna på det. Måste dock skriva ner några punkter vad jag ska prata om. När man är ensam i studion blir det lätt tyst, även om man är Hanna Sihlman.

Jag har ju nu sänt radio under flera månader. Och jag har aldrig varit riktig nervös, okej på första gången var hade man ju såklart fjärilar i magen men sen har det bara varit köra på. Och nu, helt plötsligt, har man världens press på sig. Konstigt. Det beror nog på att detta betygsätts, och det måste verkligen funka. Och dessutom är jag ensam i studion.

Men det kommer nog gå bra. Ska nu skriva ner några rader om mitt ämne innan jag drar till träningen. Jesh, idag är det innebandy. Bästa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar