2010-05-23

vill ha boktips

Skön träning. Innan vi körde igång så sa tränaren att vi skulle ta de lugnt idag eftersom vi har spinning imorn (äntligen blir jag av med den där oskulden jag tjatat om). Sedan sprang vi skiten ur oss på 5km och sen körde vi massa styrketräning. Mina ben kommer nog protestera imorgon, de tyckte inte att det var såååå lugn träning. Men rätt så skönt var det faktiskt. Just denna söndag passade det bra för mig att träna och bainin tyckte också det var kul att släppa loss och springa.

Och det regnade inte heller! Regnet försvann lika snabbt den kom. Det har verkligen varit underbart väder den här helgen. Hoppas det håller i sig! Min albinohud älskar att få träffa solen.. Eller egentligen älskar den väl inte det, men jag tycker att de två är en "match made in heaven" hihihii.


Även idag hann jag ligga en stund i solen, som ni ser ovan, fast sen kom molnen och förstörde stämningen. Har förresten nu läst ut boken. Veronika bestämmer sig för att dö var bra och nu funderar jag på läsa kanske någon till bok från Paulo Coelho. Kanske Segraren står ensam. Någon som läst den? Om inte så kanske har ni någon annan bok ni kan rekommendera?

Nu ska jag en skön söndagskväll. Bara jag, TV och tvättid. Jaja, kunde varit bättre, men snart är det sommarlov. Och Maria förresten! Jag kommer till öjn antingen den 4 eller den 5. Har inte bokat någonting än. Men snart så!!

hejhej.

1 kommentar:

  1. Jag har med tagit mig igenom Veronika bestämmer sig för att dö men jag tyckte den var för udda och smart för mig ;)

    nu ska jag sluka hela nya marian keyes-boken efter att ha sneglat på den i en vecka i bokhyllan. Lovade mig själv att när tentan är gjord så var det ok så nu ska jag läääääsa hela långa kvällen :)

    rekommenderar alla marians böcker, alla peter robinsons och såklart snabba cash, "min förlorade oskuld" av emme mclaughlin och nicola kraw och mons kallentofts böcker. Älska! Jag har hela hyllan full, säg till om du vill lova :)

    SvaraRadera