2010-05-11

det är synd om mig nu

Vaknade imorse - ont.
Cyklade till skolan - ont.
Skolaskolaskola - ont.
Världens långsammaste lunch - ont.
Efter lunchen - mindre ont.
Efter skolan - mer ont igen.
Hemma - ont.
Just nu - ont.

Visdomstanden tar ifrån mig allt jag älskar. Att äta är jobbigt och ibland gör det ont att prata. Varför? Bara för att jag ska bli klokare.. Hoppas jag! Annars är det ju bortkastad. Fick i alla fall en tid hos tandläkaren på fredag. Det blir nog inte trevligt, det kommer nog göra ont, och det kommer att kosta massa pengar, men det är nödvändigt.

Annars är det inte mycket som händer just nu. Mitt liv handlar om skola och en tand. Jee. (eller det är en grej men mer om det senare hihihi) Men imorgon kommer syrran och det gör mig glad. Då kommer det hända saker! Och det kan inte ens visdomstanden ta ifrån mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar