2010-05-20

söndagsfunderingar med Hanna Sihlman

NAJ.
Finland förlorade.
Bajs också.
Tur att jag inte har skola imorgon.
--
Radion idag gick helt okej. Gjorde inga större missar, tekniken fungerade och allt flöt på bra. Ibland upprepade jag mig själv ganska mycket men jaja. Skitsamma. Dock blev slutet lite rolig. Skulle tajma sista slutklacken exakt på sekunden och då blev det typ så här:

"Så tack och hej, vi hörs nästa vecka. Hejhej. Puss o kram. Tsingaling. Hoppas vi ses snart igen."

Fiiint. Sa hejdå, vad blir det, typ fyra gånger och hoppades att vi skulle SES snart igen. På radion!

Underbarjag.

Nu blir det snart träning, igen! Älskar att få träna flera gånger i veckan ihop med laget. Himmelrike för mig! Och idag är det Malkars som gäller, så vem vet.. Kanske blir jag av med min spinningsoskuld ikväll. Eller så blir det något helt annat.

Hejhej! Puss o kram. Tsingaling! Hoppas vi ses snart igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar