2010-05-31

den här veckans lista:


Oh så skönt. Det verkar som att vi är klara med den där DVDn. FREEDOM! Dessutom har jag idag fixat med min nya telefonabonnemang. Ska faktiskt byta abonnemang, jag som aldrig vågar göra sånt och bara går omkring med en jättegammal abonnemang, bara för att jag är van med det. Men utlandssamtal ska vara så billiga på telenor, så jag vill prova på det. Vi få se. Hursomhelst, skönt att ha fixad det med.

Vad återstår då att göra? Jaa-a, den här veckan måste jag packa mina grejer, städa hela lägenheten, och lämna Kalmar. För att kunna göra det måste jag boka båten. Och innan jag kan åka härifrån måste jag också jobba lite och gå i skolan. Det var väl det. Oj det kommer att kännas konstigt att åka härifrån på lördag. Tänk att om en vecka har jag redan gjort min första dag på pensionsmyndigheten (jag är redan rädd för att jag kommer jämt skriva penisionsmyndigheten på alla pappren..)..

Men nu är vi inte där än, och många grejer på min lista är ännu inte fixade. Dessutom ska jag innan lördagen hinna att fira slutet på vår första år i Kalmar med alla mina vänner. Mjau! Jag tror att det kommer att bli en väldig fullspäckad, men väldig väldig rolig vecka.

Så nu kickar vi igång den här veckan ordentligt med lite spinning. Najs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar